جزئیات ثبت نام لاتاری آمریکا 2025 (1402)

شرایط ثبت نام لاتاری

حتما شما هم در مورد ثبت نام لاتاری زیاد شنیده اید! لاتاری یا همان Diversity Visa Lottery (قرعه کشی ویزای گونه گونی)، فرصتی است برای اخذ ویزای اقامت دائم آمریکا بدون هیچ هزینه ای. اگر خوش شانس باشید با برنده شدن در لاتاری می توانید بدون دردسر و رایگان به آمریکا مهاجرت کنید و مانند یک شهروند در آنجا زندگی کنید. حتی ثبت نام لاتاری هم رایگان است، تنها کافی است در زمان تعیین شده برای ثبت نام به سایت لاتاری مراجعه کرده و مراحل ساده ثبت نام را انجام دهید. اگر رویای گرفتن لاتاری گرین کارت آمریکا را دارید امسال هم شانس خود را امتحان کنید. ما در آرتاتو آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستیم.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در لاتاری

تنها مدرک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری آمریکا یک عکس است. عکس لاتاری برای ثبت نام بسیار مهم است و اگر مطابق شرایط مشخصی نباشد، باعث کنار گذاشته شدن متقاضی از قرعه کشی لاتاری خواهد شد. برای ثبت نام لاتاری، هم متقاضی اصلی و هم افراد زیر مجموعه او (همسر و فرزندان زیر 21 سال) نیاز به عکس استاندارد دارند.

شرایط سنی ثبت نام لاتاری آمریکا

جهت ثبت نام در لاتاری امریکا محدودیت سنی وجود ندارد همه افراد می توانند در لاتاری شرکت کنند؛ تنها نکات زیر را باید مدنظر داشته باشید و رعایت نمایید:

اگر شما هنوز به سن 18 سالگی نرسیده باشید ، به عنوان زیرمجموعه خانواده محسوب میشوید. لذا نمی توانید به صورت تک نفره ثبت نام کنید و می بایست همراه با خانواده یک فرم را پر کنید.

در صورتی که سن شما بین 18 سال تمام تا 21 سال تمام باشد، شما هم می توانید به عنوان زیر مجموعه خانواده و هم به صورت تکی ثبت نام کنید. به عبارت دیگر افراد بین 18 تا 21 سال دو شانس برای ثبت نام دارند.

و اگر سن شما بالاتر از 21 سال باشد، تنها یکبار شانس ثبت نام مستقل دارید و حتما می بایست جدا از والدین ثبت نام کنید.

شرایط عکس لاتاری

جهت گرفتن یک عکس صحیح برای ثبت نام لاتاری باید چند شرط اساسی را رعایت کنید.

شما عزیزان می توانید شرایط عکس لاتاری را اینجا مطالعه کنید

 

تاریخ آغاز اسم نویسی لاتاری 2025

زمان شروع ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا مشخص شد. به این صورت که زمان ثبت نام لاتاری امسال، از 4 اکتبر 2023 (12 مهر 1402) شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام لاتاری 1402 تا 7 نوامبر 2023 (16 آبان 1402) خواهد بود.

سایت ثبت نام لاتاری : dvprogram.state.gov

در صورت نداشتن شرایط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری چه کنیم ؟

قبل از آنکه در مورد این موضوع صحبت کنیم، باید یک ابهام را برطرف کنیم. شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری 2025 آمریکا فقط مختص به متقاضی اصلی شرکت در لاتاری آمریکاست و کسانی که زیر مجموعه او ثبت نام می‌کنند (همسر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی) نیازی به داشتن شرایط خاص ندارند. بنابراین اگر شما شرایط ثبت نام در لاتاری را ندارید، ولی همسر شما شرایط ثبت نام در لاتاری را دارد، همسر شما می‌تواند به عنوان متقاضی اصلی ثبت نام کند و شما به عنوان زیر مجموعه او ثبت نام می‌شوید.

تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2025

نتایج قرعه کشی لاتاری آمریکا 2025 در ماه می سال 2024 (اردیبهشت 1403) اعلام می شود.

هر ساله حدود 55000 گرین کارت آمریکا برای برنده شدگان لاتاری صادر می شود.

راههای ارتباط با ما :